poniedziałek, 16 grudnia 2013

Wygrane rozdanie :)

Hej ;*

Przychodzę dzisiaj do Was, żeby pokazać co wygrałam ostatnio w rozdaniu. Sama byłam bardzo ciekawa co do mnie przyjdzie, gdyż nie wiedziałam co dokładnie można wygrać ( na zdjęciu podczas zgłaszania sie do rozdania nie było można zobaczyć wszystkiego co kryło sie w kartonie xd). Rozdanie odbywało się na blogu u Zakochanawkolorkach. Wygraną prezentują zdjęcia :)

Po przyjściu ze szkoły, czekała na mnie ta oto paczka. Byłam zszokowana jej rozmiarami hehe xd


Zabieram się za otwieranie, a tam ( kolejne ździwienie) :








Wszystko prezentuję się tak:


Kochana zakochanawkolorkach, serdecznie dziękuje Ci za taką masę cudownych nagród ;*

buziaki i pozdrawiam :)*







8 komentarzy:

  1. nie ma za co;* ciesze się,że Ci się podobało i życzę miłego używania;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ja niestety nie mam takiego szczęścia :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki duż paczka!! :)
    Zapraszam na rozdanie dość nietypowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo..., jaka wielka paczuszka do Ciebie zawitała :) Gratuluję ;)

    http://agawkrainieczarow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, chyba bym umarła ze szczęścia z takiej ilości haha :D

    OdpowiedzUsuń